Jumaat, 13 Mei 2011

elisya punye pasal :)



ni na story pasal anak buah aku laa si lisya nih .
memg mggu ni , bole dikatakan tiap ari laa dea melepak kat cni .
abes skolaa jek , memg dea sruh mama dea anta uma NEK MA alians MAMA aku .

pastu aku nih , kalo da dengan si lisya nih memg taley buad ape laa .
dea da skola mcm2 laa dea bebel . mcm org tue da aku tgok dea nih .

haishh ape kene mengena story si lisya ngn nugget kat sebelah ni kan .
adee kene mengena k ..

ritu aku masak kan dea nuget nih , sebab memg peveret dea laa kalo mkn nugget nih .
pastu aku pass laa kejap dapor ni kat adeq aku .
sebab aku na masok bilik jap .
pastu bile aku masok dapor , aku na balekkan nugget tu , sekali da hangit laa derrr .
hahah .

aku dengan muke selambenyee , teroskan goreng bende alah ni .
da siap sumenye , aku bgy laa kat lisya ngn adeq aku
last2 si budak kecik ni ckp .
" cik ude , nape nugget ni ta sdap mcm semalam ? rse hangitlaa ." kata elisya .
aku ngn adeq aku bantai gelak laaa . ta sgke dea ckp cmtu .
pastu dea sambong lagy .
" eii cik ude ni ta pndai masaklaa , ta mcm mama ngn papa punye nugget , sedap jekk . ta hangit pon " si kecik tu berkata .

aku ni pon pkir punye pkir , konfem laa kalo dea ngadu kat mama dea .
memg btol laaa dea g ngadu weyh ~

pepagy mama dea kol aku , tegelak2 bile ulang ape yg lisya ckp tu .

aku ni gelak jeklaa .
aishh lisya ..
kelako laa kao nih ...
ta larat da cik ude na gelak .

tapi betol laa , budak kecik mane bole menipu kan .
rahsia pon taley simpan .
hahah .

end the story ~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan