Rabu, 24 Ogos 2011

kenape mesti aku ?

oke ..
sorry guys , kalo lame gile ta update .
aku na update , tp kekadang tu bzy laa , tadek idea la ape laa .
mcm2 ...

arini aku ta tao laa kenape mesti sume ni jady kat aku .
mgkin dugaan allah nak uji kesabaran aku ..

sebenanye cmni , 2 hari lepas , aku ade laa skip 1 kelas ni . sbb aku memg ta larat sgt rase . pastu malamnye pulak aku tanye laa classmate aku , td belaja ape , sir ade ckp pape ke tak . then dea ckp , sir ade gtao kat kelas yg paper test aku ilang .. kebetulan hari yg aku ta dtg tu , sir pulangkan test yg kami baru jawab smggu yg lepas kott . entah ta igt ..
aku memg sedey , risau , speechless bile denga membe aku ckp cmtu kan . mane taknye , sume org da dpt test tu balek , tp kenape pulak test aku tadek ? tesentap sgt raseee . memg menanges laa aku kannn .

esok harinya, aku pegy bilik sir , aku face 2 face ngn dea, aku tanye dea , betol ke paper test aku ilang , tetibe dea ckp , " saya tak tahu , awak hantar kat sape ? awak amek test tu bile ?"
aku tekejot laa kan . padahal memg aku amek tets tu pd hari yg same ngn classmate aku yg laen , dea snri yg amek kertas jwpn aku dr tgn akuu , tp kenape dea tanye aku soklan yg bole timbulkan pelbagai persepsi n syakwasangka ... aku dibiarkan cmtu tanpa ade pape rase tgungjwab atas careless sir tu sndri ...

harini , aku dipnggil , dea pesan kat aku , lepas kelas nnt pegy bilik dea . sesudah kelas tu , aku pon pegila bilik dea , smbil pkir , sebab ape dea na jumpe aku kan ? masok2 je bilik dea , dea teros tanye aku soklan yg same mcm semalam , "awak amek test bile ? awak anta test awak kat sape ?" . haishh aku jwab laa dgn sgguh2 nye , memg aku jwab sesame ngn clasmate , n aku hanta kat dea !!! tetibe dea ckp , yg dea jumpe kertas aku dekat pejabat FSKM , yg mane , dea gtao aku , dea ta pena letak paper student kat bwh tu . aku ni blur , aku lagy ta tao pape . dea bole pulak ckp , yg peliknye , test tu dea jumpe hari jumaat , sdgkn kitorg jwab hari rabu , dea peik sbb kertas aku je ade kat c2 n kertas aku je ade kat tmpat laen . dea seolah2 menuduh aku!
aku ta tao na ckp cmne lagi . dea taley bwak bncg .... aku da ilang saba , aku agak menggikan suara bile bersoal jwab ngn dea . aku saket hati , bende yg ta betol same sekali ... jd kat aku !

okelaa aku stop smpai cni je . kepada sesiapa yg bace post ni , doakan akuu agar test tu dikembalikan .. n sir dapat pecaye kan aku

Tiada ulasan:

Catat Ulasan